آموزش ویژوال بیسیک و برنامه نویسی

سورس,ویژوال بیسیک,نرم افزار,باشگاه,بدنسازی,فوتبال,آنالیز,پیش بینی,کد,برنامه نویسی

آموزش ویژوال بیسیک و برنامه نویسی

سورس,ویژوال بیسیک,نرم افزار,باشگاه,بدنسازی,فوتبال,آنالیز,پیش بینی,کد,برنامه نویسی

رسم چرخ دنده با ویژوال بیسیک

خوب دو ستان عزیز این یکی از سورس هایی است که مربوط به ریاضی هست و کسانی که از ریاضی خوششون میاد حتما از این کد لذت می برند . با چند تکه کد زیر می توانید یک چرخ دنده طراحی کنید . کد های زیر را در یک command بنویسید و بعد اجراش کنید .

 

Cls

 

p = 4 * Atn(1(

a = 0

CurrentX = 85 - 35 * -Cos(a(

CurrentY = 50 + 35 * -Sin(a(

f = 1

Do

x = 85 - 35 * -Cos(a(

y = 50 + 35 * -Sin(a(

X1 = 85 - 25 * -Cos(a(

Y1 = 50 + 25 * -Sin(a(

If f = 1 Then

Line -(x, y), BackColor

Else

Line -(x, y), Color

End If

f = f * -1

Line (X1, Y1)-(x, y(

a = a + 2 * p / 20

Loop Until a > 4 * p

 

a = 0

CurrentX = 85 - 25 * -Cos(a(

CurrentY = 50 + 25 * -Sin(a(

f = 1

Do

x = 85 - 25 * -Cos(a(

y = 50 + 25 * -Sin(a(

If f = 1 Then

Line -(x, y), Color

Else

Line -(x, y), BackColor

End If

f = f * -1

a = a + 2 * p / 20

Loop Until a > 4 * p

 

 

Circle (85, 50), 15


برای آزمایش این کد بهتر است پهنای فرم بالا ی 8000 باشد و درازای فرم بالای 5000 .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد