آموزش ویژوال بیسیک و برنامه نویسی

سورس,ویژوال بیسیک,نرم افزار,باشگاه,بدنسازی,فوتبال,آنالیز,پیش بینی,کد,برنامه نویسی

آموزش ویژوال بیسیک و برنامه نویسی

سورس,ویژوال بیسیک,نرم افزار,باشگاه,بدنسازی,فوتبال,آنالیز,پیش بینی,کد,برنامه نویسی

سلام به همه دوستان خوبم

همه دوستانی که نظرشاون تایید شده اطمینان داشته باشند که نظراتشون رو خوندم.و اسمشون رو مد نظر دارم و در صورت تداوم همکاری برخی از آموزشها و سورسها را اختصاصی براشون ارسال میکنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
بهنام چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ب.ظ

با سلام
آقا آرش خسته نباشید من یه سوال دارم
من یه تروجان درست کردم و می خوام وقتی که کسی
سرور رو اجرا کرد ip اون بیوفته تو clinet خودم
حالا چه طوری باید این کار رو انجام بدم
در ضمن من با winsock نوشتم برنامه رو
ممنون می شم اگه جوابم رو بدی
حرف نداری

سلام دوست من.میتونید از یه تایمر استفاده کنید و مرتب درخواست اتصال رو چک کنید.ولی راه حل معقول سرچ کردن آی پی های آلوده به سرور توسط کلاینت هست که که کار بسیار ساده ایی هست.

بهنام چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ب.ظ

با سلام
ببخسید اگه اینقدر من سوال می پرسم
آقا آرش من یه سوال داشتم مربوط به ویبی اینکه
مثلا:من یه ویروس میکر می خوام درست کنم و
مشکلم اینکه نمی دونم چطوری مثلآ ویروسی که اسمش
توی تکست ۱ هست رو با پسوندی که در تکست ۲ هست مثلآ
exe رو چطوری ترکیب کنم
اگه میشه آموزش اینو بدی خیلی خوب می شه
دمت گرم حرف نداری

سلام.
سورسی که نوشتی برام بفرست.

حسین جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام دادا
یه سوال مهم
من زا برنامه نویسی هیچی نمی دونم و دوست دارم ویزوال رو یاد بگیرم
البته با کمک شما
اول ایا باید زبان بدونم
دوما با چی یا بگیرم چیزی هست از اول اول به ادم یاد بده
راستی در اخر اگه من سورس برنامه ای رو داشتم باید چطور باهاش کار کنم یعنی چطور به برنامه تبدیلش کنم کامل بی زحمت بگیر
ممنون
بای

سلام.برای یاد گیری زبان از یه کتاب خوب سی دی آموزشی و کلاسهای آموزشی میشه استفاده کرد.من خودم از کتاب شروع کردم.برای تبدیل سورس برنامه رو در محیط وبی باز کن.بعد کامپایل کن.

بهنام جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام
آقا آرش ببخشید که من اینقدر سوال می پرسم
آقا آرش من در مورد سرچ کردن آی پی های آلوده
چیزی نفهمیدم میشه یه کم بیشتر توضیح بدی یا
کد رو به من ایمیل کنی
دمت گرم
حرف نداری

منظورم پیدا کردن آی پی هایی هست که سرور شما در اون اجرا شده.برای پیدا کردن سورس های مورد نظرتون به آدرس:
www.iranvig.com
مراجعه کنید.

بهنام دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ق.ظ

سلام
آقا آرش من هنوز سورسی ننوشتم
ولی می خوام نحوه ی bind (ترکیب کردن) رو
یاد بگیرم ممنون می شم اگه آموزشش رو بدی

سلام
کار سختی نیست ولی اگه هیچ سورسی ننوشتی مثل این میمونه که جدول ضرب بلد نیستی بعد میخواهی انتگرال بگیری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد